Klachtenregeling

Klachtenregeling De Buutplek B.V.

Bij De Buutplek zien we elke klacht als een kans om te leren. Ben je het ergens niet mee eens of heb je een klacht? Maak het bespreekbaar. We willen samen tot een oplossing komen.

  1. Indienen van een klacht

De eerste stap is om je klacht per e-mail te versturen naar support@de-buutplek.nl. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, zal Jette of een andere medewerker je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en een reactie per e-mail sturen.

  1. Begripsbepalingen
  • Klacht: Iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van een deelnemer over de voorwaarden voor deelname, de kwaliteit van de training of de hoogte van de factuur.
  • Klager: De deelnemer of diens vertegenwoordiger die een klacht indient.
  • Klachttermijn: De termijn waarin een klacht ingediend kan worden. Dit is 7 dagen na aanschaf van producten of na afloop van de training, in verband met de situatie die de klacht veroorzaakt.
  1. Toepassingsbereik

Deze klachtenregeling is van toepassing op iedere overeenkomst tussen De Buutplek B.V. en de deelnemer.

  1. Doelstelling

Deze klachtenregeling heeft als doel:

  • Het vastleggen van een procedure om klachten van deelnemers op een constructieve manier en binnen redelijke termijn af te handelen.
  • Het vaststellen van een procedure om de oorzaken van klachten van deelnemers te onderzoeken.
  • Het behouden en verbeteren van bestaande relaties door middel van goede klachtenafhandeling.
  • Het verbeteren van de kwaliteit van de trainingen en workshops door middel van klachtenanalyse.
  1. Informatie bij aanvang van de training of workshop

Deze klachtenregeling is openbaar en te vinden op de website van De Buutplek B.V.. Bij aanvang van de overeenkomst worden deelnemers geïnformeerd over de klachtenregeling, die van toepassing is op alle trainingen en workshops.

  1. Klachtenprocedure

Elke klacht wordt te allen tijde vertrouwelijk behandeld.

  1. Bij ontvangst van een klacht zal Jette Peuscher proberen samen met de klager tot een passende oplossing te komen.
  2. De klacht wordt binnen 4 weken na ontvangst afgehandeld.
  3. Indien de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, tekenen zowel de klager als de betrokken persoon voor de gegrondheid van de klacht.

Indien er geen overeenstemming wordt bereikt, zal een externe persoon, Malou Vroon (malou@therapiepraktijkzijn.nl), de klacht als onafhankelijke derde behandelen.

  1. Klachten in de algemene voorwaarden van de Buutplek B.V.
  • 6.3: De klant is verplicht om klachten over de door De Buutplek B.V. geleverde diensten en/of producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na constatering, te melden. De Buutplek streeft ernaar binnen 5 werkdagen te reageren.
  • 6.4: De klant dient De Buutplek B.V een redelijke termijn te geven om de klacht of het gebrek te herstellen. Het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting niet op.
  • 6.5: Eén jaar na levering van producten en/of diensten is De Buutplek B.V. gevrijwaard van juridische claims naar aanleiding van deze leveringen.